tirsdag den 29. januar 2008

Hennedyrs korte profil

Henrik 16 år.

Kort profil:

Har gået på Kundby skole fra bh. Kl. til 6. kl. og Gislinge skole fra 7. kl. til 9. kl. Besluttede tidligt at jeg gerne ville til England og studere, derfor er jeg endt på CIS. Jeg er en stor fan af at dyrke sport; har bokset i fire år heraf tre år på eliteplan, bokser mindre nu pga. lektier, cykler som en vanvittig når jeg har tid, elsker at slappe af med min kæreste, party med vennerne og udøve forskellige ekstreme sports. Jeg har ingen erfaringer med at bo i udlandet men satser på at flytte til udlandet for at studere matematik, fysik og kemi. Min store drøm er at forblive i god kondition igennem hele livet, få et spændende arbejde og stifte en dejlig familie. Jeg har altid boet i et boelsted på Vestsjælland, hvor alting var fryd og gammen, men besluttede mig som 16årig for at flytte hjemmefra for at studere på CIS og bo på Bagsværd Kostskole.

Ingen kommentarer: